Friday, February 10, 2012

Give me more Grey: Ooglook tutorial.


Hello there! 
Vandaag ga ik jullie laten zien, hoe ik een grijze ooglook maak die ik vrij vaak draag als ik naar school ga.

Ik vind het namelijk een zeer mooie ooglook.
En ik krijg er ook veel complimenten over.

En dit is hem dan ! 
Ik zal het jullie al maar zeggen.
Maar de foto's zijn om kwart voor zeven in de morgen gemaakt.
Dus ik ben hier nog moe.
Daar door kan het zijn dat ik er wel een beetje vermoeid uit zie!


En dit zijn de ogen dan in close-up.
Zoals jullie kunnen zien, heb ik een heel erg lichte kleur op het bewegend ooglid, en een donker grijze kleur in de crease.

Gezicht:
- Essence Moisturizer met granaatappel en bamboo.
- HEMA Make-Up base.
- Catrice photofinish foundation in 020 rosy beige.
- Essence Mattifying powder in 08 soft honey.

Ogen:
- Essence i <3stage eyeshadowbase.
- Catrice in 090 Bring Me Frosted Cake op het bewegende ooglid, 
en als highlighter op het wenkbrauwbot.
- Catrice 030 OMG I Want That palletje de donker grijze kleur gebruik ik in mijn crease.
En de goude, in mijn binnenste ooghoed.
- Hema eyeliner.
- NYC Volumizing Mascara Showtime.
- Essence 2 in 1volume mascara ( look 2).


Wenkbrauwen:
- Essence palletje 05 to die for.
Eerst doe ik de tweede donkerste kleur, 
en om het een beetje lichter te maken doe ik er de lichtste kleur van dit palletje over. Dat geeft voor mij de perfecte kleur.
- Essence Lash & Brow Gel Mascara.

Lippen:
- Essence lipliner in 01 soft rose
- Essence xxxl nudes lipgloss in 01 pure beauty.

Dit is ik hoe ik deze look maak, en welke producten ik hier voor meestal gebruik. Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben gehad. 
 
x Lots of Love, Divastijl!

Nog vragen? 
Volg mij op Twitter.
Of stuur een berichtje op mijn e-mail.


No comments:

Post a Comment