Thursday, February 9, 2012

Persoonlijk: Update. #11

Hello there!
Ik ben er weer, 
Zoals jullie misschien hebben gezien is er gisteren geen artikel online gekomen. Gewoon omdat ik een klein beetje tijd nodig had voor mezelf. En die heb ik dan ook genomen.
De update komt ook pas laat online, omdat mijn vriend na school mee naar mijn huis gereden. En gezellig is blijven eten.
Hij was pas vrij laat weg, dus daardoor.
Vandaag nog eens een persoonlijke update.
Ik zal jullie ook een paar dingen vertellen die eraan zien te komen.
Als eerst zou ik jullie willen zeggen, 
dat alles goed gaat met mij.
Jawel hoor, iedereen heeft zo zijn up's en down's.
Maar, ik wou jullie gewoon even meedelen, dat ik dus iets heb gevonden dat ik echt heel erg leuk vind.
Iets waar ik mijn passie totaal in kwijt kan, 
en ik sta ook steviger in mijn schoenen als vroeger!
Mensen die vragen of ik een site heb, die mij uitlachen omdat ik een belachelijke site heb.
Die laat ik lekker verder doe, want zij weten gewoon niet beter! 

Ook zal het ziet er naar uit dat mijn beste vriendin, misschien, 
elke week een stukje zal gaan schrijven voor de site.
Wat ik natuurlijk wel fijn vind. 
Zodat ik één keer per week een dagje voor mezelf heb.
En dat ik ook nog kan gaan bloggen voor een www.beautyteens.nl .
Dat zou voor mij leuk zijn. 
En natuurlijk voor jullie ook, zodat jullie ook nog andere dingen zien voorbij komen!

Ik zou ook graag elke week de foto's van mijn week laten zien,
ik vind het zo geweldig om twitpic's van de afgelopen week van andere beautybloggers te zien. 
Dus laat me weten wat jullie daar van vinden! 

Ik zou jullie ook willen vragen, als jullie eender welke vragen hebben. Jullie ze dan kunnen stellen in de comments, via twitter, of mijn e-mail.

 Dit was mijn update van vandaag! 
x Lots of Love , Divastijl! 


No comments:

Post a Comment