Friday, February 3, 2012

MAC Sunbasque.

Hello there! 
Vandaag een review. Weer over een MAC-product. 
Maar ik vind MAC producten gewoon fijn om te gebruiken. 
En ze werken fijn! Maar nu zal er even geen MAC review meer komen omdat ik namelijk nog steeds aan het sparen ben voor een nieuwe laptop! Maar als ik die heb, zal mijn stash weer hard uitbreiden, daar maar je zeker van zijn! Maar vandaag dus een review over de Sheertone shimmer blush Sunbasque.
De vorige blush die ik jullie liet zien was de blush Dainty.
Dit is dus mijn tweede MAC blush, lees meer voor meer informatie!


Mijn tweede MAC blush dus. Ik heb er een fijne ervaring mee.

Het is een sheertone shimmer blush in de kleur Sunbasque.


Dit is de swatch van de blush. Op de swatch heb ik de blush heel dik aan gebracht. Je kan de kleur goed een mooi opbouwen.
Daar houd ik wel van! Het is niet een hele roze. Maar bruin of oranje kan je hem ook niet noemen. Het is meer een kleur tussen roze, oranje en bruin in. En dat is wel heel erg mooi! 



Aangezien het een shimmer blush is, zit er dus ook shimmer in. 

Niet zo'n super shimmer waarbij je net een discobal bent.
Maar gewoon een mooie shimmer die je een gezond glansje geven.
Er zitten verschillende shimmers in. Roze, gouden en ook iets paars-achtig. 

Dit was echt de eerste keer dat ik dat deed, ik heb aan een blush gesnuffeld. Dat vond ik best wel raar, maar Bah! Dat vind ik niet lekker. Ben ik gelijk aan mijn andere blushes gaan ruiken. De enige die een beetje luchtig en fris ruikt is die van Dainty! Haha. 
Ik voel me raar --' . Maar dus deze ruikt niet echt lekker, meer iets chemisch.

De prijs is niet budget-proof aangezien het een product is van MAC nooit dus. Maar hij is wel degelijk zijn geld waard! Of dat vind ik dan toch. Voor deze blush heb ik rond de €20 betaalt.

 x Lots of love Divastijl! 

No comments:

Post a Comment