Saturday, December 10, 2011

Catrice Bohemia review.

Hello there!
Vandaag een review dat er al aan zag te komen.
Een limited edition die Catrice een tijdje geleden uitgebracht had.
En de producten die ik had gekocht. Die laat ik jullie nu even zien.
C02 Yes, You Tan! & C01 My Home Is My Sand Castle.






















De eerste oogschaduw ( = C02).
Is een mooie bruine kleur met een beetje oranje erin. Het is een oogschaduw met veel shimmer. Hij blijft echt heel erg goed zitten.
Wat ik niet verwachtte. Ook geeft gij enorm veel kleur af. 

Echt een leuke mooie oogschaduw.


De tweede oogschaduw ( = C01).
Is dan weer een mooie champagne kleur. Ook met shimmer.
Die heb ik vooral gebruik als kleur voor op mijn ooglid.
Ook deze geeft een mooie volle kleur af. En blijft met een oogschaduwbasis goed zitten.
Ook een mooie fijne oogschaduw.


De Definition Bronzer.


























Oke, voor de mensen die het intressant vinden. 
Hier kan je dus het korte stuk van mijn haar zien.
Onderstussen moet het al terug geknipt worden.
Dan komt er zeker en vast een artikel over!



Verder met de bronzer dan. 
Het is een matte bronzer. 
En ik gebruik hem dan voor al op te contouren.
Zoals je kan zien op de foto hierboven.
Ik vind het echt een hele mooie bronzer.
Alleen vind ik het jammer dat als ik heb in de morgen aan breng.
Dat hij in de middag al hard vervaagt is.
Maar ik vind hem mooi en op zich is hij ook fijn.


 Dit was dus mijn review over de producten die ik gescoord heb van  
 de Bohemia Limited Edition.


Hebben jullie wat kunnen scoren? 
Zo ja, wat ? En wat vinden jullie ervan? 
 x Lots of Love, Divastijl! 

No comments:

Post a Comment