Wednesday, February 1, 2012

MAC fix+

Hello there! 
Vandaan een review over een product waar ik heel enthousiast over ben! De MAC fix+.
Ik heb hem gekocht nadat ik het artikel erover gelezen op misslipgloss. Zij was er heel tevreden over. Ik was echt heel erg benieuwt. Ben dat goedje gaan kopen. En ik zal jullie hier onder vertellen wat ik er precies van vind! 
Ik ga jullie vandaag dus iets meer vertellen over de MAC fix+ spray. Ik zal beginnen met wat het eigelijk is.

Fix+ is een spray die er voor zorgt dat als je het op je gezicht spray't  dat het je huid zal voeden, je make-up zal langer blijven zitten en ook zal je foundation en poeder veel natuurlijker uitzien. Dat is wat we willen toch? 

Ik heb test dit product nu al een paar weken. En ik heb het al elke dag gebruikt (buiten één dag). En je kan een lijntje zien in het flesje tot waar ik hem op al gebruikt heb. Echt amper iets! En ik gebruik het dus elke dag! 

Mijn vraag was eigelijk ook laat het je make-up wel echt langer zitten ? Dus had ik het product een dikke week getest, en het maakt mijn huid zacht en het voedde mijn huid ook echt. Mijn huid was soepel, glad , zacht en had een mooie gezonde glans.En dit spul ruikt ook super lekker Dat is al een goed begin vond ik dan toch! 

Toen dacht ik, laat ik is één dag geen fix+ gebruiken. Zien of mijn make-up echt langer blijft zitten. Dus heb ik één dag geen fix+ gebruikt. En jawel, ik zag echt een groot verschil. Ik zag mijn make-up echt vervagen. En dat vond ik niet echt fijn! 
Dus ja, de Fix+ werkt wel degelijk, en hij doet zijn werkt perfect! 

Voor mij is het nu iets wat ik echt dagelijks doe. En ik ben er nog altijd superblij mee ! Het is misschien aan de prijzige kant. 
Ik denk iets rond de €16. Maar kijk even naar de foto, ik gebruik dit spul al ongeveer 6 à 8 weken elke dag. En er is amper iets uit! 
Je hoeft er ook niet te veel van gebruiken. Maar ik vind het echt geweldig! Als mijn Fix+ op is, dan koop ik hem zeker opnieuw ! 

x Lots of Love, Divastijl! 

No comments:

Post a Comment