Sunday, February 12, 2012

It's a purple-rose look.

Hello there! 
Vandaag heb ik weer een ooglook voor jullie.
Ik was laatst weer aan het spelen met make-up, en dit is er uit gekomen. Maar ik zal het weer zeggen, de foto's zijn NIET duidelijk.
Sorry daarvoor , en de eyeliner is ook niet op zijn best.
Dit is dus de look.

Zoals jullie kunnen zien heb ik een oud roze kleur oogschaduw gebruikt over het bewegende ooglid, en een donkere paarse kleur in de arcadeboog. Ik heb gekozen voor een simpel lijntje eyeliner, en niet voor een wing, omdat het anders een beetje te veel word.
Aangezien ik deze look al een paar keer gedragen heb voor school.


Dit zijn de producten die ik gebruikt heb.

Gezicht:
- Catrice prime & fine.
- Catrice photofinish foundation in 020 rosy beige.
- Catrice allround concealer pallet.
- Garnier Cafiëne-roller.
- Essence transpirant powder ( 60's reloaded)
- Catrice definition bronzer.( Bohemia) 
- MAC Mineralize blush in Dainty.
-Mac fix +

Ogen:
- Essence i <3 stage eyeschadowbase.
- MAC Expensive Pink op het bewegende ooglid en onder het oog..
- MAC Haux zachtjes aan gebracht in de arcadeboog.
- MAC Sketch in de buitenste ooghoek naar boven uitgeblend.
- Catrice Bring Me Frosted Cake op het wenkbrauwbot.
- Hema eyeliner.
- Nivea volume nanodefinition in 01 black.
- Essence 2 in 1 volume mascara ( look 2).

Lippen:
- Essence xxxl nudes lipgloss in 01 pure beauty.

Dit was de look van vandaag hopelijk vinden jullie hem mooi, en hebben jullie hier ook iets aan ! 

x Lots of Love , Divastijl!

No comments:

Post a Comment