Thursday, February 2, 2012

Favorieten Januari 2012.

Hello there!
Vandaag een artikel over mijn favorieten van deze maand! 
Het zijn er niet echt super veel.
Maar ik wou ze jullie toch graag tonen.
Van de meeste producten zijn al wel een artikel gekomen denk ik.
Zo ja, zet ik de link er even bij!
Maar als jullie nog graag een review willen van een product wat ik nog niet gereviewd is. Laat het dan even weten in de comments.


Hier is dus gisteren een artikel over online gekomen. De MAC Fix+. Een fixing spray en deze is toch zeker wel een favoriet! i heart dit product! Ik kan niet meer leven zonder!

 Echt super lekker deze producten! Ik gebruik deze samen in morgen. Lekker verfrissend. En ik vind het super werken.

MAC Mineralize Blush in de kleur Dainty. Echt een heel mooie blush. Een zacht roze kleur met een fijn glittertje en hij geeft je een mooi gezond glansje.

Damn... Het is een blijft lekker spul, zeker nu het buiten vriest en mij lippen barsten. Smeer gewoon wat Carmex en je lippen blijven lekker zacht en verzorgd, zonder velletjes.

Mijn zo goed als all-time favorite lipstick is toch wel die van catrice de 160 Tell me a berry-tale. 

Nog een lipproduct. Dit is van de nieuwe Limited Edition van de H&M. Ben je op zoek naar een fijne budget-proof lipbutter? Dan is deze zeker iets voor jou. Ik heb hem in de geur Fresh pears & sweet pees. En hij ruikt echt super lekker. Je hebt hem nog in andere geuren ook. Maar deze sprak mij toch het meest aan!

Een deodorant. Van deze ben ik een super-fan hij werkt echt super goed. Alleen op dagen waarbij ik het echt druk heb en heel de dag in de weer ben moet ik soms bij spuiten. Maar echt zelden. Dat is echt perfect. De Garnier Mineral deodorant, dat is een aanrader vind ik.

Dat is voor mij gewoon de ontdekking van 2012! De body butters van the body shop. Even ik kocht op 2 januari mijn eerst body butter. En ik wou meer! Dus heb ik er gelijk nog drie bij gekocht. Ik heb er drie gekocht voor €15 omdat ik bonnetjes had en dat als je voor €10 kocht kreeg je €5 korting. En de body butters waren €10 in de sales. Dus drie voor €15. Echt geweldig die body butters! 

Mijn foundation. Jawel hoor de catrice photo finish, zoals bij heel veel beautybloggers! Hij is gewoon lekker en blijft de hele dag goed zitten. Dekt goed, en geeft je een mooi gezond glansje. Ik heb de kleur 020 Rosy Beige.

Deze poeder heb ik deze maand echt herontdekt. Ik heb hem in de zomervakantie gekocht denk ik. En toen was het zo van muaa. En nu ben ik echt superblij met dit poedertje. 

Een gelliner. Jawel hoor, dat vind ik de laatste tijd wel fijn. 
En deze smeert zo lekker. Van Catrice in de kleur 02 It's Mambo Nr.2 . Het is een bruine kleur met een beetje shimmer er in. Heel erg mooi!

Ook nog een gewone zwarte eyeliner van de hema. Gewoon als basic een fijne eyeliner.


Dit is ook een herontdekking. Deze lipgloss heb ik samen gekocht met de poeder van Essence. En ik had hem zelfs nog niet open gedaan. Hij smeert lekker, en heeft zo'n mooie paarse en blauwe glittertjes er in zitten. Echt een hele mooie lipgloss! 

Dit waren mijn favorieten van de maand. Wat waren jullie favorieten van de maand? Laat het achter in de comments. Of zet jou artikel of filmpje met je favorieten van deze maand in de comments! 

x Lots of Love, Divastijl! 

No comments:

Post a Comment