Wednesday, February 1, 2012

Essence Crystalliced Lipgloss.

Hello there!
Vandaag een review over één van mijn favorieten lipgloss'jes van deze week. Het is de eerste keer dat ik een lipgloss een hele week lang draag. Maar dat was dus bij deze wel het geval.
Ik was aan het twijfelen hem te kopen, en nu ben ik zo blij dat ik het gedaan heb! Van de Crystalliced  Collectie de lipgloss in 01 it's a snow woman's world.
Ik denk dat iedereen deze Limited Edition wel heeft zien liggen in kruidvat. Of je hebt deze collectie zeker tegen gekomen op een andere beautyblog! Het is namelijk een hele mooie collectie. 
Ik ben aan het sparen, dus ik heb alleen maar één lipgloss'je gekocht.

Op de foto zie je dat de lipgloss er erg grijs uitziet maar toch ook een beetje paars. 
Die kleur zie je in het echt ook. Als er geen shimmer in zou zitten, zou het dus een gewone grijze lipgloss zijn geweest. 
Nu van dat grijs zie je niets meer als je het op je lippen hebt.

As you can see?! (Sorry voor de slechte foto's).
Als je het op je lippen doet, krijg je meer een doorschijnend effect. Maar er zitten enorm veel paarse glansdeeltjes in, en dat kan je ook goed op de foto zien. Tussen mijn lippen lijkt het echt paars. 
Maar het is gewoon een hele mooie lipgloss met paarse glansdeeltjes. 

De lipgloss is wel heel plakkerig waardoor hij erg lang blijft zitten. Dus als je niet van plakkerig houd, kun je deze lipgloss beter skippen! Voor de meisjes onder jullie die een vriend hebben. 
De jongens vinden dat niet zo fijn (ik spreek uit ervaring ^^) .

Maar het is best wel een fijne lipgloss, blijft goed zitten, budget-proof ik denk iets van €1.79, hij is echt wel mooi, en hij ruikt nog eens lekker ook ! 

Ik wou echt alles van deze collectie kopen, maar dat heb ik dan weer niet gedaan! Gelukkig, anders moet ik nog langer wachten voor een laptop, en dat wil ik niet hoor...
Hebben jullie iets kunnen bemachtigen van de Crystalliced Collectie? Zo ja, laat het weten in de comments, ben benieuwd! 

 x Lots of Love, Divastijl! 

No comments:

Post a Comment