Wednesday, January 4, 2012

Cucumber Cleansing milk & Freshening Water.

Hello there!
Vandaag een review van de Cucumber cleansing milk en het Freshening water van The Body Shop.
Deze twee producten hebben jullie zien voorbij komen in mij.
Big collective haul.


We zullen begin de cleansing milk.

Wat zegt The Body Shop over dit product?
'Cucumber cleansing milk. Feel as a cucumber with a cleanser that refreshes and lightly moisturises, just like our original one. Now with Community Trade organically grown soya oil.'

Het is inderdaad een verfrissende reinigingsmelk. Hij kan gebruikt worden op alle huidtypen. En de ingrediƫntenlijst, die is ook hartstikke fijn. Ook zit er biologisch geteelde soja- olie in.
Dat is ook fijn, want dat zorgt er voor dat je huid toch goed gehydrateerd is.

Geur van dit product is ook fijn. Het is een frisse komkommergeur.
Maar het heeft ook een beetje een licht zurig citroen-geurtje in zich.
Maar je moet wel zijn voor de geur denk ik zelf. Niet iedereen zal dit fijn vinden. Deze fles is 250 ml. En ik heb in de Roermond gekocht, afgeprijst naar €3.50 .

Dan heb ik ook het freshening water gekocht.

Wat zegt The Body Shop over dit product?
'Feel as cool as a cucumber with a toner that refreshes and cleanses, just like our original one. Now with Communty Trade organic aloe vera.'

Net als de reinigingsmelk, ruikt dit product naar komkommer. Lekker fris ook. Maar ik vind deze toner, iets fijner ruiken.
Het is een iets specifiekere komkommer-geur dan de reinigingsmelk. Ook de toner is bruikbaar voor alle huidtypes.

Na de ingrediƫntenlijst gelezen te hebben, zullen veel mensen dit product niet kopen. Omdat er toch wel vrij hoog op het lijstje Alcohol Denat staan, en ook staat er een hele lijst met verschillende parabenen. Voor mij maakt dat niet zoveel uit. Ik heb er al veel research achter gedaan, en uit meerdere verklaringen kan ik op maken dat het niet schadelijk is voor de huid.

Ook zit er biologische aloe vera in de product. Aloe vera alleen al maakt mij blij. Aloe vera is een heel erg verzachtend voor de huid.
En daar door zal dit product je huid ook voeden, en je huid hydrateren.

Ook deze fles bevat 250 ml. Ook ge kocht in Roermond, En ook afgeprijsd naar €3.50 .


No comments:

Post a Comment