Friday, November 4, 2011

MAC Dainty.

Gisteren een shoplog, vandaag geef ik jullie een klein idee.

Gisteren heb ik dus geshopt bij MAC en heb ik een super mooie blush gekocht.Het is een Mineralize blush in de kleur Dainty.
 
Wat is hij mooi! Het is een zacht roze kleur op de boven staande foto , is hij lichter dan hij werkelijk is. Maar hieronder op de twee foto’s heb ik de blush aan!



Het is dus een mooie zachte roze blush, met een mooi glansje, en een subtiele glitter erin.
Hij is wel zeer gepigmenteerd , dus moet je heb zeer losjes aanbrengen.
Het is mijn eerste MAC blush, dus was ik zeer benieuwd.
En ik had er wel hoge verwachtingen van. En de blush heeft mijn verwachtingen overtroffen ( tot nu toe ) . Wat een mooi product!  
Het is alleen wel jammer dat het best prijzig is. Ik heb deze mineralize blush voor €22.50 gekocht. Maar dat vind ik niet zo erg meer. Ik heb een mooi product waar ik een lange tijd mee door kan.
Ik denk dat ik volgende week weer naar MAC ga voor nog een blush te kopen.

x Lots of love, Divastijl

No comments:

Post a Comment