Monday, February 6, 2012

Simpele ooglook.

Hello there! 
Vandaag ga ik jullie laten zien hoe ik een simpele ooglook maak.
Op het einde van het artikel zeg ik jullie welke producten ik waar gebruik, en in welke kleur.
Het is zoals julli kunnen zien een hele simpele natuurlijk look. 
Die je makkelijk overdag naar school of naar het werk kan dragen.


Op de foto kan je zie dat op mijn rechteroog een zwart vlekje is, 
dat is mascara die ik een beetje gemorst had. 
Ik heb voor deze look een budget oogschaduwduo gebruikt van Catrice. Omdat dat handig is voor de meiden die niet zoveel geld kunnen of willen besteden aan make-up.

Dit is de oogschaduwduo de ik gebruik, 
dit is de kleur 070 Double Espresso Macchiato, Please! 
Het zijn twee matte kleuren. 
De eerste kleur is een donker grijze kleur. En de heb ik gebruikt in de crease. En kleur 2 dat is een lichte crème kleur, ik denk namelijk  dat het dezelfde kleur is als de 090 Bring Me Frosted Cake.
De lichte kleur, is goed gepigmenteerd, en kan perfect gebruikt worden als hightlighter op het wenkbrauwbot. 
Maar de grijze kleur, is vrij laag van pigmentatie, maar kan je goed opbouwen. Of gewoon nat aanbrengen, dat kan ook meer pigmentatie geven.

 En op mijn lippen draag ik een mooie roze kleur. Namelijk de MAC See Sheer lipstick. 

De producten die ik gebruikt heb:

Gezicht:
- La roche-possey Cicaplast crème.
- Catrice Prime & Fine.
- Catrice allround concealer pallet.
- Catrice photo finish foundation 020 rosy beige.
- Essence mattifying powder 08 soft honey.
- Catrice Defining duo blush 010 Raspberry Ice Cream.

Ogen:
- Essence i<3stage eyeschadowbase.
- Catrice absolute eyecolour 070 Double Espresso Macchiato , Please!
- NYC Volumizing Mascara Showtime! 


Wenkbrauwen:
Sinds een korte week teken ik mijn wenkbrauwen bij dat doe ik met
- MAC eyeschadow ground brown.
- Catrice Mono 090 Bring Me Frosted Cake.
- Essence Lash & Brow Gell mascara.

Lippen:
- Essence lippencil 01 soft rose.

Dit was het artikel van vandaag, ik hoop dat jullie hier iets aan hebben gehad, en hopelijk tot volgende keer! 

Nog vragen? 
Volg mij op Twitter.
Of stuur een berichtje op mijn e-mail.
En check ook zeker de website Beautyteens, want daar help ik namelik een handje met bloggen!

x Lots of Love, Divastijl.

No comments:

Post a Comment