Sunday, November 6, 2011

MAC See Sheer.

Hello There, Diva!

Vandaag nog een review over de MAC Lustre lipstick See Sheer.
Dit is hem. Misschien denk je, heb ik deze foto als een niet zien voorbij komen?
Jawel hoor, het is de lipstick die ik jullie liet zien in dit filmpje en in dit artikel.



Het uiterlijk van de MAC lipstick is zo goed als altijd het zelfde.
Maar toch elke keer als ik voorbij het rekje loop in de Store. Kan ik niet stoppen met ze te bewonderen.
De verpakking is mooi, zwart met glittertjes. Ik vind het er zeer klassevol uitzien ( natuurlijk, het is MAC! )
En ook het MAC-detail op het hoesje vind ik er altijd mooi uit zien.
Verpakking : 10/10




En zo ziet hij er dus op mijn lippen. Het is een mooie, zacht roze kleur.
Hij heeft ook een mooie glans er over heen. Hij gaat perfect voor de herfst, winter, lente en zomer.
Ik had wel gedacht dat hij iets meer gepigmenteerd zou zijn. Maar opzich vind ik hem echt wel mooi.
Hij smeert makkelijk. En dat vind ik ook weer een groot plus-punt.
Ook maakt hij mijn lippen veel zachter als ik de lipstick aan heb. Het lijkt of ik een lipbalm aan heb.
 Substantie: 9/10

Het enige dat me tegen valt van deze lipstick, is de geur.
Mijn eerste MAC-lipstick was de Creme Cup. En de ruikt zo lekker naar vanille.
En deze, See Sheer, ruikt naar een echt make-up. Ik vind heb er niet zoveel last van.
Maar het kan voor andere misschien wel een probleem vormen.
 Geur: 6.5/10

De prijs bedraagt €18. Ik heb daar absoluut geen problemen mee want ik weet dat ik een mooi en goed product heb waar ik een lange tijd van kan genieten.
Voor andere kan het echter wel een probleem vormen. Omdat de producten van MAC niet budget-proof is.
 Prijs: 7/10

Conclusie: MAC See Sheer is een zeer fijne en zeer mooie lipstick. Met een niet zo aangename geur.
En hij is niet budget-proof.

Eindresultaat: 32.5/40

No comments:

Post a Comment