Tuesday, February 7, 2012

Persoonlijk: Update #1. No-Buymaand!

Hello there! 
Ik had jullie gezegd dat ik jullie op de hoogte ging houden van mijn no-buymaand, en de moeilijkheden die ik tegen kom.

En jawel hoor het is al zo ver. Ik heb gewoon zoveel zin om te gaan beautyshoppen! En ik weet dat ik het niet mag, maar ik wil zo graag! 
Al die mooie nieuwe collectie's die uit komen, die artikelen over super mooie producten.

Mwuaaah! 
Nu weet ik het 100% zeker! Ik ben shopverslaafd,
of beter gezegd, make-upverslaafd!

Ik loop als een gek rond, ik vind het gewoon zo lastig.
Eén kant van mezelf zegt kopen, 
en de andere kant zegt.
Nee Marie, je krijgt hier een enorme spijt van.
En ik weet dat ik uiteindelijk spijt ga hebben als ik iets gekocht heb.
Maar dan heb ik toch maar weer een mooi make-upje :( .

Gelukkig hou ik gewoon goed vol, en houd ik mijn geld goed bij!
Want zo is mijn ingesteldheid en dat is goed gevlot vandaag:
Hoe sneller ik al het geld heb, hoe sneller ik de laptop kan kopen.
En hoe sneller ik terug zoveel make-upjes kan kopen dat ik wil!
En dat is mijn doel! Zo snel mogelijk een nieuwe laptop hebben!




Nog vragen? 
Volg mij op Twitter.
Of stuur een berichtje op mijn e-mail.
En check ook zeker de website Beautyteens, want daar help ik namelik een handje met bloggen!

x Lots of Love, Divastijl! 

No comments:

Post a Comment