Friday, February 3, 2012

Persoonlijk: No-Buymaand!

Hello there! 
Zoals jullie al aan de titel konden lezen is er een no-buymaand!
En die is al ondertussen al 4 dagen bezig. 
Pff, ik vind het nu al moeilijk niets te kopen. Maar ik moet en ik zal volhouden! 
Ik ben zoals sommige wel weten aan het sparen voor een laptop.
En die wil gewoon zo snel mogelijk hebben.
Daarom de beslissing om dus een no-buymaand te houden.

De no-buymaand zal duren tot  ik al het geld heb voor een laptop te kopen. Dus het kan ook langer worden als een maand.
Als ik echt iets dringend nodig zou hebben.
Zal mijn mama het kopen voor mij, en anders zal ik op mijn kin moeten kloppen...

Ik denk dat ik na die 'maand' toch wel blij ga zijn dat ik eindelijk die laptop kan gaan kopen. 
Omdat ik eigelijk al vrij lang de pc van mijn broer gebruik.
Maar dat vind ik dan toch een beetje anders! 
Want ik wil er eentje helemaal voor mezelf, en nieuw!

Na die maand zal er ook voldoening voelen.
Gewoon omdat ik het vol zal houden, omdat ik weet dat ik het vol ga houden, en daarna kan ik terug mooie make-upjes kopen.
En reviewen voor de site.
Maar ik vind het nu gewoon belangrijk dat ik die laptop in mijn handjes krijg. Dat ik betere foto's en misschien filmpjes kan gaan maken voor jullie. 

Ik zal jullie elke week een update geven van hoe het staat, en met de moeilijkheden die ik heb meegemaakt. 
En als jullie trouwens filmpjes willen, laat het dan weten in de comments! 

x Lots of Love, Divastijl! 

No comments:

Post a Comment