Sunday, February 26, 2012

Hema make-upbase.

Hello there! 
Vandaag ga ik jullie iets meer vertellen over de make-upbase van de hema.
Ik zat in een kleine make-upbase crisis, daarom dat ik deze gekocht heb.
Ben ik er over te spreken, ja of nee? 


Ik vind persoonlijk tegenover de andere producten van de hema, 
dat dit product er echt heel erg goedkoop uitziet.
De foundations van de hema zien er vaak mooi en chique uit.
Dit straalt eigelijk goedkoop uit. 
En dat vind ik best wel naar.


Het is een tubetje. Dus er zit van onderen een gaatje in dan moet je knijpen.
En komt er product uit.
Ik weet niet of het zo hygiënisch is. Maar het is wel veel hygiënischer dan het potje prime & fine van catrice.
Maar ik vind het wel goor dat er zo'n korstje onder in het dopje komt waar je het tubetje moet in schroeven.


Ik heb geen foto's genomen van mijn gezicht zonder de basis, en met de basis. 
Maar dat leg ik hieronder verder uit.


Het is verder een zachte substantie. En als je veel neemt van het product smeer het goed uit.
Maar dat kan je gewoon niet doen, veel basis op je gezicht smeren.
Omdat anders je gezichtsmake-up er gewoon afgeleid, en dat is alles behalve de bedoeling natuurlijk!

Het product zegt dat het je huid zacht maakt, matteert en kalmeert.
Oke, het product matteert mijn huid zo hard. Dat mijn huid alles behalve zacht en gekalmeert is.
Dat vind ik echt niet fijn.

Ik vind het absoluut geen fijn product. Hij kost iets van een €5.
Dat is ongeveer even veel als de prime & fine van catrice. En die doet het prima. 
Ik vond dat ik dit even met jullie moest delen.
Als ik een product niet fijn vind.
Zal ik dat ook gewoon met jullie delen ! 

Nog vragen? 
Volg mij op Twitter.
Of stuur een berichtje op mijn e-mail.


x Lots of Love, Divastijl! 

2 comments:

  1. Replies
    1. Ja dat vond ik ook. maar het is nu eenmaal zo. Vind ik dan ! :) xx

      Delete