Monday, February 13, 2012

Catrice Prime & Fine.

Hello there! 
Vandaag ga ik jullie wat meer informatie geven over mijn favoriete make-upbasis. De Catrice Prime & Fine.
Daar hebben de meeste van jullie waarschijnlijk al wel van gehoord.
Maar ik ga jullie dus vandaag mijn mening geven over dit product.
Ik vind het product er als eerst heel erg classy en duur uitzien.
Komt het door mij, of vinden jullie dat ook ?
Ik vind de verpakking mooi, 
maar op een andere manier ontzettend vervelend.
Jullie konden het al zien, hij zit in een potje.
Da's dus vrij onhygiënisch want je moet er dus elke keer met je vinger door heen, en dat brengt wel wat bacteriën met zich mee.

Maar het product zelf vind ik het wel echt heel erg fijn ! 
Het komt in een soort mousse, en het is echt enorm zacht van textuur. Het lijkt of er siliconen in zitten.
Maar dat vind ik nergens terug.

Wat misschien wel een minpunt kan zijn voor sommige, 
er zit namelijk aluminiun in.
En dat zou kankerverwekkend zijn. 
Wat daar nu van waar is , weet ik niet juist.
Maar ik ben opzoek naar antwoorden.

De kleur is zoals jullie op de foto misschien wel kunnen zien.
Wit tot crèmekleurig. Ruiken vind ik het eigelijk best vies.
Het ruikt echt wel chemisch, een beetje verf-achtig.
Maar het product vind ik echt super lekker werken.

Hij smeert lekker, voelt zacht. 
En natuurlijk het belangrijkste van het product de echt werking.
Hij zegt dat hij de lijntjes en de poriën verkleind en verminderd .
 Bij mij zit vooral het verschil bij mijn kin en neus.
Maar hij is niet bedoeld voor je poriën te verkleinen.
Maar ook voor je make-up langer te behouden.
En ik merk echt een verschil als ik hem een keer niet draag!

Ik gebruik meestal eerst deze basis.
En als al mijn make-up erop zit, dan gebruik ik
de MAC fix+ spray, en dat is echt een perfecte combinatie voor mij! En het is budget-proof met duur.
Ik vind het geweldig! 

Dit product kost €4.99.

x Lots of Love, Divastijl!

No comments:

Post a Comment