Saturday, February 25, 2012

Catrice Photofinish foundation.

Hello there !
Vandaag ga ik jullie iets meer vertellen over mijn favoriete foundation van dit moment.
Zoals bij vele beautybloggers is het een foundation van Catrice.
Namelijk de photofinish foundation.



Als eerst vind ik de verpakking er super chique uit zien.
Het is mat glazen flesje. Met zwarte letters.
Er zit 30ml in het flesje en het heeft een houdbaarheid van 24 maanden.


Ik heb de kleur 020 Rosy Beige. Dat is een vrij donkere kleur.
Maar die heb ik toch zeker nodig. 


Zoals je kan zien is het een foundation met een pompje.
Dat vind ik altijd fijn omdat je anders met je vinger in het potje moet.
En dat is onhygiënisch. Dus dat is wel een groot pluspunt.

Het pompje is heel erg handig. Je kan er goed mee doseren.
En dat is ook belangrijk, zodat je zeker geen product verspilt.


De substantie is vrij dik, maar hij smeert wel lekker uit en dat is ook al een groot voordeel.
Je hebt ook absoluut niet veel product nodig.
Ik breng mijn foundation het liefst met mijn vingers aan. Met een foundationkwast gaat het ook prima.
Maar dat is wat je zelf fijner vind natuurlijk. 

Het flesje zegt dat de foundation 18 uur blijft zitten.
Ik draag mijn nooit 18 uur lang, maar ik kan je wel vertellen dat hij de hele dag lang perfect op zijn plaats blijft zitten. Natuurlijk draag ik onder mijn foundation een primer en over mijn foundation draag ik een poeder. En ik gebruik ook de MAC fix+.

Geen concealer, geen primer, geen poeder,geen fix+ .
Ik vind dit echt een fijne foundation gewoon omdat hij mij een goeie dekking geeft.
En hij ziet er ook lekker natuurlijk uit.
En dat vind ik ook heel erg belangrijk. Dat het niet lijkt of je een masker op hebt.
Normaal draag ik er een nog een laagje poeder met de mac fix+ om mijn foundation vast te zetten.

Nog vragen? 
Volg mij op Twitter
Of stuur een berichtje op mijn e-mail

x Lots of Love, Divastijl! 

1 comment: