Tuesday, February 28, 2012

Let's do this!

Ik veronderstel dat de meeste onder jullie de site Misslipgloss volgen.
En zij had gisteren een artikel geplaatst over je haar andersom wassen.
Ze zij dat je haar er gelijk gezonder uit ziet, en dat je er een mooie glans krijgt.
Dat wou ik proberen. Ik stijl mijn haar bijna dagelijks.
Maar gebruik daar wel heatprotectors voor enzovoort.
Maar zelf had ik ook wel door dat mij haar snakte naar een ietsje meer!
Je haar andersom wassen.
Ja, dat vond ik ook heel raar klinken.

Ik heb het dan toch maar een beetje eigen gemaakt. 
En heb eerst mijn haar nat gemaakt.
Je gaat dus gewoon beginnen met een olie die je zelf fijn vind.
(Ik heb vanmorgen gewoon olijfolie uit de keuken gebruikt.)
Je maakt je haar nat en dan breng de olie aan over je haar.
Dan heb ik mijn haar een beetje uitgespoeld.
En heb ik conditioner over heel mijn hele haar gesmeerd.

Ik heb het iets van een dikke 10 minuten laten inwerken.
En dan heb ik mijn haar stevig gewassen.

Resultaat? Heel erg mooi glanzend haar.
Geen glanzend dat het vet lijkt. Maar glanzend haar dat je haar er zo heerlijk zacht en gezond doet uitzien.
En dat is wat ik wou bereiken.

Ik ga dit elke week 3 maal doen.
En dan komt er een update of het voor mij dan nog steeds werkt!
Ik vind het tot nu toe echt heel erg fijn!



Nog vragen? 
Volg mij op Twitter.
Of stuur een berichtje op mijn e-mail.

x Lots of Love, Divastijl! 

No comments:

Post a Comment