Tuesday, February 14, 2012

Kruidvat Cleansing Milk en Lotion.

Hello there!
Vandaag ga ik toch wel twee favoriete huidverzorgingsproducten reviewen, waar ik eigelijk niet zo veel van verwachtte.
Namelijk de reinigingsmelk en de gezichtslotion voor de gevoelige huid van kruidvat eigen huismerk.
Er werd eigelijk vrij veel goeds over deze producten gezegd.
Maar ik verwachtte er niet echt super veel van.
Maar het bevalt me hartstikke goed als je het wilt weten!
Ik kan jullie zeggen dat ik blij ben dat ik toch deze even heb gekocht. En ik gebruik ze dagelijks in mijn avondroutine.

Ik zal beginnen bij de cleansing milk rechts op de foto.

Hij is iets dikker dan ik had verwacht. 
En hij laat eigelijk echt een laagje achter als je hem gebruikt hebt.
Weet je wel ? Je voelt dat er nog iets op je huid hangt ?
Maar je voelt ook dat je huid proper is, en dat je huid zachter en meer gevoed is, en dat is wel fijn.

De geur bevalt me echt super goed, ik weet niet wat het is.
Het is iets meloen, peer-achtige geur.
Of zo is het bij mij dan toch. 
Erg zoet, maar echt heel erg lekker!

Ik vind het gewoon een lekker product, en hij haalt mijn make-up een prima af. Fijn dus voor een goedkoop bedrag.

De gezichtslotion, ruikt juist hetzelfde.
Maar toch ietsjes zachter.
Erg fijn vind ik het. Ik doe na de cleansing milk meestal nog een face wash. En daarna deze lotion er nog eens over. 
Mijn huid word verfrist, en het voelt echt heel erg schoon aan.
Het voelt gewoon fijn aan mijn huid.

En ook dit product vind ik lekker! 
Hij verfrist mijn huid, maakt mijn huid zacht. En voed het ook nogeens lekker.  Ook deze heb je voor een fijn een goedkoop bedrag! 

De prijzen van deze producten zitten tussen de 2 en de 4 €.
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben gehad.
x Lots of Love, Divastijl ! 

No comments:

Post a Comment