Friday, December 9, 2011

White Musk Libertine.



Hello there!
Vandaag een review van de nieuwe geur van The Body Shop.
De white musk Libertine.
Misschien hebben jullie mijn update over dit geurtje gelezen?
Ik wou het geurtje zo hard hebben! Echt ik rook eraan.
En echt wel  HEMELS! 

Dus ben ik hem zo snel als ik kon gaan kopen. Ik heb hem dus voor €14 gekocht, normaal is hij €17
.50 denk ik. Maar er ging 20% korting vanaf omdat het de eerste verkoop-week was. Lekker handig dus .

Maar nu dus verder met wat ik er nu uiteindelijk van vind.
Ik vind hem persoonlijk zo lekker ruiken, dat ik hem alleen maar draag op dagen waar ik van denk. Oke, nu is het een belangrijke dag. Dus ja, ik vind hem heeeel fijn ruiken. 

Ik ben vrij slecht in het omschrijven van een geur.
Maar ik zal een poging doen tot ... .

Het is een heel erg zoete geur als je hem aanbrengt. 
Maar dat heel erg zoete gaat na een kleine 10 minuten vliegen.
Ik ruik vooral een zwaardere musk geur. En na een tijdje, begint hij een beetje houterig te ruiken. Vind ik dan.

Da's een beetje mijn omschrijving.
Wat vinden jullie van dit geurtje? 

 x Lots of Love. Divastijl! 
 



No comments:

Post a Comment