Wednesday, December 7, 2011

Update. #4

Hello there! 
Vandaag weer eens een update. 
Het is jullie misschien opgevallen, maar er zijn weer een tijdje minder of geen artikels online gekomen.
Nu terug weer wel. Maar dat komt puur en alleen omdat ik een tijdje ziek ben geweest.
En de kerstvakantie ziet eraan te komen, dus we hebben extra veel taken en toetsen waar ik me extra voor moet inzetten. Want voor mij is school een heel belangrijk iets.




Vorige week is snel voorbij gegaan. Het was een drukke week op school. en ik moest woensdag naar het ziekenhuis voor een scan van mijn hoofd. En zoals ik eerder gezegd had, een ego van mijn buik.


Toen ik de scan ik werd klaar gemaakt voor de scan kreeg ik plots een heel lange naald in mijn arm plooi. En ze hebben toen echt wel drie chemische dingen in mijn lijf gespoten. 
Echt goor, en ik wil niet weten wat het was. Ik kreeg het er gelijk helemaal warm van. Heel raar.


Maar uiteindelijk was er niets op de scan of op de echo te zien. 
Dus was ik gewoon ziek. En had ik een hele hevige migraine aanval.
Dat ik migraine heb was al langer duidelijk. Gewoon de enige dag heel erg en de andere dag bijna helemaal niet. 
Dus dat was ook goed afgelopen. Heel fijn! 


Voor de rest heb ik veel geshopt, en veel naar leuke spulletjes gekeken. Waar ik bijna zo goed als zeker. Heel wat dingetjes van ga kopen, en ga uittesten natuurlijk! 


Dus dit was een kleine update van mijn afgelopen week.
Hoe was jou week? 
 x Lots of Love, Divastijl! 

No comments:

Post a Comment