Wednesday, November 30, 2011

Update #4 The body shop libertine.

Hello there!
Vandaag een artikel over het nieuwe geurtje van The Body Shop, Libertine.



Ik heb het geurtje zelf nog niet kunnen bemachtigen, wegens blutheid.
Maar het gaat er zeker nog van komen. Ik ben vandaag ; Maandag, naar tbs geweest.
En heb daar geroken aan de au de toilette.
En OH MY GOD ! Wat is dat voor een lekker spul! YES! I NEED TO HAVE THAT!
Jawel , jammer dat ik ging voor een blending brush, die ik toch wel nodig had.
Dus die heb ik gekocht. Maar de au de toilette zal nog verschijnen in mijn stash.

Maar dus door dat ik iets kocht. Kreeg ik een staaltje van dit parfum.
Dus ga ik hem lekker sparen, tot er een speciale, en leuke dag aankomt .
Yes i'am a little freak! But I LOVE IT !

Dit was dus een kleine update over Libertine!
 x Lots of Love, Divastijl!

No comments:

Post a Comment