Sunday, November 6, 2011

Update. #1

Hello there!

Zoals jullie al aan de titel kondenzien een update. Because there are little things that you need to know at this moment!

Mijn camera is kapot, dus ik kan geen filmjes meer maken. Sorry daarvoor!
Ik ga af en toe de camera van mijn ouders mogen gebruiken, maar niet heel de tijd door.
Maar de kwaliteit is dan ook niet super want de camera is oud en echt niet goed van kwaliteit.

Ik denk eraan engelse artikels te schrijven en als het dus kan ook filmpjes te maken. Zodat ik een groter publiek kan aanspreken. Laat me even weten wat je daar van vind.

Ook zou ik jullie willen vragen of jullie misschien ideeën hebben voor looks die ik zou kunnen maken.
Zolang ik geen filmpjes kan maken. Zal ik niet stil zitten want ik heb al een leuk idee, hoe ik make-up tutorials echt aan jullie kan laten zien. Zonder te filmen! Laat me daar dus ook iets over weten.

Heb ik ook juist ontdekt, dat jullie of ik niet op elkaars reactie's kunnen beantwoorden in de comments.
Dat vind ik zo irritant... Dus als jullie vraagjes hebben, stuur me dan gewoon een mailtje.
Staat er een filmpje in het artikel reageer dan in de comments, onder het filmpje op Youtube.
Zodat ik daar kan antwoorden op de vragen die er eventueel zouden kunnen zijn.
De gewone reactie's lees ik wel. Maar ik kan er dus niet op antwoorden.

Dus als er echt vragen zijn kun je me een mailtje sturen via :
divastijl@hotmail.be
je kan me volgen op twitter & youtube.

Dit was dus mijn kleine update!
Bedankt voor het lezen.

x Lots of Love, Divastijl!

No comments:

Post a Comment