Thursday, November 3, 2011

Mini Shoplog: MAC & Catrice (3 november 2011)

Hello there !
Vandaag heb ik een klein mini shoplogje voor jullie !
Ik had het al gefilmd , en het staat al op youtube, maar het wilt dus niet oploaden in mijn artikel…
Dus dacht ik, ik laat alle productjes die ik heb gekocht zien met een foto’tjes  op de blog.
Zodat iedereen het zo’n beetje kan zien!

Dus ik begin bij MAC.
 

Daar heb ik deze Mineralize Blush gekocht in de kleur Dainty.
Het is een mooie roze kleur, met de perfecte dosis glans en shimmer.
Ik  vind het een zeer mooie blush en de vrouw in de MAC-store heeft me ook ontzettend goed geholpen met het uitzoeken van deze!
Deze blush  heeft met €22.50 gekost. En ik vind hem tot nu toe echt super mooi.

Dan mijn tweede product dat ik bij MAC gehaald heb is een Lustre Lipstick.

Het is een zeer mooie zachte roze kleur zonder glitter, maar met een mooie glans.
Hij draagt de naam See Sheer. En ik vind hem heel mooi. Ik heb hem alleen nog maar geswatcht (op mijn hand) in de winkel en morgen ga ik hem voor het eerst dragen om er eerste indruk van te krijgen.  
Ook hier heeft de Lieve vrouw in de MAC-store me ontzettend lief en vriendelijk mee geholpen.
Deze lipstick heb ik €18 betaald.

Dan als laatste heb ik in Kruidvat drie oogschaduws van Catrice gehaald.
Het zijn drie matte kleuren omdat ik vrij veel slecht heb gehoord over de shimmer oogschaduws.
Dus heb ik deze drie kleurtjes gekozen.
Van links naar rechts.
300 Pink Rock Super Star: Een mooie barbie-roze kleur, in deze kleur zit een subtiel glittertje. Dus toch niet helemaal mat. Ik vind hem er best mooi uitzien, en ik dacht het is het proberen waard.
090 Bring Me Frosted Cake: Een matte cream-kleur. Dit is een helemaal mat, geen glitter te bespeuren. Wat ik wel fijn vind want ik ga deze gebruiken als highlighter. En ik vind matte hightlighter best wel mooi.
250 Swimming With Dolphins: Een grijzige oogschaduw met een beetje een lila, paarse ondertoon. Echt een zeer mooie kleur. Hier ook net zoals in de Pink Rock Super Star een subtiel glittertje aanwezig, maar toch niet overdreven. Echt een kleur waar ik eigelijk naar op zoek was!
Deze oogschaduws kosten €2.79 per stuk!

Dit was mijn Shoplogje. Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Ik heb een ontzettende leuke dag gehad, en vind persoonlijk dat ik leuke dingetjes heb geshopt!
Als jullie van een productje een review willen, laat het me dan weten in de comments onder dit artikel, of in de comments onder het filmpje.
x Lots of love, Divastijl!

No comments:

Post a Comment