Monday, November 7, 2011

Tell me a berry-tale make-up look.

Hello there, Diva!

vandaag weer een make-up look.
Het is een make-up look die ik zeker 2 keer per week draag.
Het is echt één van mijn favorieten looks die ik draag in de herfst.

Het is een paarse ooglook.
Met een donker paarse lipstick.





Dit is de ooglook. Zoals je kan zien, Paars.

Hieronder zie je welke producten ik gebruik op welke plaatsen.

De ogen.
1. Smeer het gehele ooglid in tot onder de wenkbrauw met oogschaduwbasis, ik gebruik de Essence i <3 stage oogschaduwbasis.
2. Ik neem de kleur Era, een mooie champagne kleur met shimmer van MAC en mijn oogschaduwkwast ( HEMA) en breng de kleur aan over het bewegende lid.
3. Dan heb ik de kleur Haux, een mooi, matte, zacht paarse kleur van MAC en de smokey eye brush van Essence en begin ik in het midden van de crease de kleur naar de twee ooghoeken te blenden. Maak het zo donker of licht je het zelf wilt.
4. Ik neem de kleur Sketch, een donker paarse plum kleur, met gouden, paarse en zilveren shimmer, ook van MAC en ik gebruik mijn smokey brush ( Essence) om da kleur aan te brengen aan de buitenste ooghoek.
5. Maak nu de smokey brush proper aan een tissue, en zorg dat er amper of geen kleur mee vanaf komt.
6. Vervaag en blend de donker paarse kleur (Sketch) in de licht paarse crease kleur (Haux). En zorg dat ze mooi in elkaar overlopen.
7. Dan neem ik de kleur Bring Me Frosted Cake van Catrice en breng ik die onder mijn wenkbrauw aan als highlighter met de blending brush (HEMA).
8. Dan gebruik ik een gewone zwarte eyeliner (HEMA) trek een simpel, dun lijntje. ( Dat is wat ik het fijnst vind bij deze look.)
9. Ook moet je waterlijn zwart gemaakt worden met een oogpotlood, daar gebruik ik een waterproof eyepencil (NYC) voor .
10. En als laatste voor de ogen. Wimpers krullen en mascara op doen, ik gebruik een zwarte volume mascara van Catrice.



En dit is het voor de lippen. Het is vrij donker in het daglicht.
Maar ik vind zeker dat het mag, het past zeer mooi bij de oogmake-up.
En dit is wat ik gebruik voor de lippen.

1. Zorg ervoor dat je geen velletjes hebt!
2. Ik gebruik een lipliner van miss helen in de kleur 20, een licht paarse kleur.
3. Ik neem de kleur Tell Me A Berry-tale van Catrice, en stift mijn lippen met hem.

Dit was het voor de lippen, echt simpel en mooi. ( Vind ik zelf toch!)

Zie zo, dit is de Tell Me A Berry-tale make-up look.
Ik hoop dat jullie dit soort Tutorial leuk vinden, want zo zal ik het gaan doen tot dat ik een nieuwe camera heb. En ik opnieuw filmpjes kan maken, volgende keer gaat de tutorial nog anders zijn.
Dan komt er met elke stap een foto, zodat het duidelijker is voor jullie!

Als er vragen zijn kun je me een mailtje sturen via :
divastijl@hotmail.be
je kan me volgen op twitter & youtube.

x Lots of Love, Divastijl!

No comments:

Post a Comment