Tuesday, November 6, 2012

Scandaleyes mascara.

 Het is ondertussen al een hele tijd geleden dat de scandaleyes mascara is uitgekomen.
Ik zelf heb pas aangeschaft vlak voor ik op vakantie ging in de zomervakantie. Zodat ik toch iets nieuw had om te testte en uit te proberen natuurlijk. Meestal gebruikte ik de zelfde mascara en daar wou ik eens veranderen en speciaal doen. En ging ik deze mascara testte.
 Zoals je kan zien is de verpakking iets wat opvallend. Ik heb niet de gewone scandaleyes mascara maar de extreme black. Dat zorgt er dus voor dat de mascara voor het grootste deel een zwarte verpakking heeft. Met een oranje dop en oranje opschriften.
 Het borsteltje is echt wel groot. De mascara's die ik normaal gebruik die zijn meestal kleiner. Omdat dat me het gevoel geeft dat het meer volume geeft aan mijn wimpers. En dat het meer met mijn wimpers doen.
Daarom is het voormij best wel speciaal dat ik deze mascara toch wel fijn vind.
Ik gebruik al een hele tijd een wimperserum. En dat doet echt heel veel met mijn wimpers. Maar op de foto hieronder draag ik links deze mascara en op de rechts draag ik geen mascara.
Zoals je kan zien zitten er helemaal geen klontertjes aan mijn wimpers. En dat is toch zeker wel iets wat ik heel belangrijk vind. Het geeft mijn wimpers niet super veel. Maar ik draag deze mascara graag overdag met een natuurlijke look. Maar draag ik donkere oogschaduw is deze ook wel fijn. Omdat het dan niet zo zwaar is. Maar ook bij felle lippen is dit een perfecte mascara. Gewoon een lichte mascara die fijn is.


No comments:

Post a Comment