Monday, November 5, 2012

Me, myself and i #10

Hello there!
Het is nu weer een tijdje geleden dat ik iets op de site heb gepost.
Maar ik ben deze week ziek geworden en ik had gewoon niet de moed om de computer te nemen en iets te posten. Elke keer als ik een kleine beweging maakte moest ik overgeven dus ik heb de tijd in de zetel en in bed door gebracht. Vooral slapend dan.
Maar ik hoop dat jullie dat begrijpen natuurlijk. Ik natuurlijk nog wat producten staan om te testte maar ik heb ook tv gekeken en daar heb ik toch ook wel wat ideeën om gedaan.
Morgen ga ik naar school want ik heb de hele week vakantie gehad. Maar vanavond is het zondag. En ik ga vroeg naar bed. Zodat ik morgen fris, wakker en hopelijk beter ben.
Ik ben niet zo in de schrijversvibe maar ik vanaf morgen ga ik weer verder werken aan de site !
Jullie hebben vast ook al gezien dat de lay-out veranderd is. En ik hoop echt dat ik meer aan de site kan gaan werken. Maar nu school begint komt er ook weer meer huiswerk en zo. Maar ik beloof jullie dat er verandering komt. Ik vind het echt verschrikkelijk dat mijn site zo leeg is.

No comments:

Post a Comment