Thursday, November 8, 2012

Me, myself and i #11

Hello there!
Vandaag weer een me, myself and i ! En eindelijk weer een berichtje met goed en ook weer een ietie bietje slecht nieuws ... Natuurlijk laat ik jullie eerst het goede nieuws weten !
En dat is dat alles weer super goed gaat met mij! Ik ben de afgelopen week echt heel erg ziek geweest.
Ik heb een hevige buikgriep gehad waarbij ik drie dagen niet kon bewegen of ik moest braken. Maar daar ben ik nu gelukkig vanaf. Ik heb natuurlijk nog wel last van mijn rug en schouders. Maar dat gaat ook al een heel stuk beter! Daar ben ik heel blij voor. En mijn eczeem word wel erg dat is iets slecht. Maar daar ga ik me niet weer slecht door laten voelen. Ik moet terug bellen naar de dermatoloog. En dan gaan we kijken wat we daar verder aan kunnen gaan doen. Want daar heb ik toch wel wat last van. Maar daar ga ik me dus niet slecht door laten voelen. Ik voel me ook goed in mijn vel. En dat komt ook voor een groot deel doordat ik meer en meer beweeg en sport. Ik ben ondertussen ook al een vijf kilo kwijt. En dat doet me ook heel erg goed.

Dan twee slechte nieuwsjes. Donderdag gaan mijn extensions uit mijn haar. Wel jammer, maar ik ga ook blij zijn want sinds de laatste week zien ze er niet meer natuurlijk en verzorgd uit. Wat ik er ook mee doe. Het lukt me maar niet ze goed te krijgen. Maar donderdag gaan ze eruit en mijn haar is toch al één centimeter en een halve gegroeid. Dus daar ga ik dan weer fier op zijn!
Maar het andere slechte nieuws is dat er een no-buy komt. Ik heb echt nood aan mijn eigen laptop. Ik ben echt hopeloos. Ik wil een kleine laptop zodat ik hem overal mee heen kan nemen dat ik op alle momenten waar ik ook ben kan werken aan mijn blog. Ik wil het echt serieuzer aan pakken. Zo wil ik ook een eigen domein. Maar dat is wel voor op een langere termijn. Want daar wil ik het eerst nog met mijn ouders over hebben. Maar ik wil hier echt iets van maken. Ik wil eigelijk net even succesvol worden als Misslipgloss en Beautygloss en de dames van Beautyscene. Dat is eigelijk mijn grootste droom. Gewoon de hele dag aan mijn site kunnen werken, nieuwe mensen ontmoeten en van die persevents bezoeken! Dat is wat ik wil.
En ik word gewoon blij van alles wat aan bloggen vast hangt. Vandaag ( dinsdag) heb ik een nieuwe follower gekregen. Namelijk Astrid van Beautyblog astrid. En ik ben daar zo fier op. Zij zei me dat ze mijn blog leuk vind. En daar ben ik echt enorm fier op. Want iemand zoals zij heeft meer ervaring als mij en is ook veel bekender. En ik ben zo blij dat zij dat zei tegen mij ! Dus dankje aan Astrid, you made my day !

Dat is het zowat voor vandaag ik hoop dat jullie het leuk vonden nog eens een me myself and i te lezen.
Ik had vandaag weer enorm veel plezier met het schrijven van deze update. I LOVE YOU !

No comments:

Post a Comment