Friday, November 9, 2012

Mixed up ! #1

 Vandaag start ik met iets nieuws op divastijl. Namelijk mixed up!
Ik ben een persoon die veel tijd besteed aan mijn nagels. Maar om nu echt elke keer vier nagels te lakken ze te laten drogen foto's maken en dat vier of vijf keer na elkaar. Nee, daar ben ik niet de geschikte persoon voor. Daarom deze mixed up. Dat zal dus elke keer maximum vier nagellakjes bevatte en over deze lakjes ga ik jullie mijn mening in het kort geven.
 Van links naar rechts heb ik op mijn nagels. ( elke nagel heeft twee laagjes lak gekregen.)
- China Glaze : 1016 Glittering Garland.
- China Glaze: 664 Midnight Ride.
- Essence: 125 Absolutely Blue
- Essence: 106 free hugs.

Glittering Garland: is een donker mosgroen lakje van China Glaze. Ook meteen een van de eerste lakjes die ik van China Glaze probeer. Het is ook een glitter lakje. Zeer mooi, en dekt voor een glitterl akje ook heel erg  goed. Natuurlijk is het nadeel van glitter lak het verwijderen van nagellak. Maar daar komt later nog wel een artikel of een filmpje over online. Over hoe ik mijn glitterlak van mijn nagels haal.

Midnight Ride: is een zwarte lak met een donkere paarse gloed erover heen. Ook deze bevat glitter. Maar niet die chunky glitters die Glittering Garland wel bevat. Dus deze kan je ook zonder probleem verwijderen. En daar heb je mijn speciale manier niet voor nodig.

Absolutely Blue: is een voor mij meer naar de paarse kant. Dat hele lieve zachte paars. Dat doet me erg denken aan de zomer en aan de lente.

Free Hugs: is de meest perfecte roze nagellakje ooit. Ik vind het zo'n lief en zacht kleurtje. Veel meer wil ik er niet over zeggen. Gewoon perfect.

No comments:

Post a Comment