Thursday, October 4, 2012

Me, myself and i #7

Hello there !
Vandaag dus het artikel van woensdag online ! Het spijt me heel erg, maar vandaag komen er dus twee artikels online, net zoals dinsdag dus. Maar ik wil jullie een mededeling doen.
Ik weet niet goed hoe, maar het kan zijn dat er af en toe geen artikels online komen omdat ik echt heel erg veel last heb van mijn rug. Ik kan met moeite een uur rechtstaan of lang - en durig wandelen. Stil zitten gaat ook niet zo goed, en in mijn bed lig ik ook nooit goed. Heel erg lastig en het word er nog steeds niet beter op. Ik ben vorige week vrijdag naar de rugkliniek geweest. En ik ga sinds maandag naar de kinesist geweest. Die gaat mij oefeningen aanleren en mijn rug helemaal losmaken en masseren. Ik ben nu juist terug.
En ik kan me je de volle 100% zeggen dat ik morgen niet meer kan wandelen. Ik voel het nu al helemaal pijn doen. En ik ga erg blij zijn dat ik in mijn bedje lig.

Zoals jullie weten moet ik maandag naar de dermatoloog voor die allergie testen. Heel erg spannend allemaal. Ik wil gewoon de uitslag weten, zodat ik niet verder hoef te gaan met al die stress.

Volgen jullie me op twitter? Dan hebben jullie vast wel gezien dat ik maandag extensions heb laten zetten. Hihi ! Ik ben echt zo blij, ik voel me al sinds lang niet goed in mijn vel. Maar sinds ik ben aan het afvallen - daar sebiet meer over- voelde ik me al iets beter. Maar ik ergerde me erg aan mijn haar. Ik voelde mij niet vrouwelijk, als ik een broek droeg voelde ik me een jongen. Een goede vriendin had op school extensions laten zetten. En ik dacht dat ga ik ook doen. Nu heb ik ze laten zetten. En ik voel me echt veel beter.
Ik voel me veel beter en natuurlijk ook vrouwelijker.

Afvallen ! Jawel hoor ik was een weekje geleden weer een kilo afgevallen bij de dietiste... Jeeej, ik ben echt heel erg fier op mezelf en heel veel meer kan ik jullie daar niet over zeggen buiten dat ik nu dus een maand bezig ben en dat ik al twee kilo ben afgevalen. Een halve kilo per week dus, en dat is echt een goed aantal.
Da's een gezonde manier en super fijn.

En voor de verandering op mijn site is dat ik niet donderdag maar vrijdag een filmpje online zal zetten.
Simpel weg omdat woensdag één van de weinige dagen in de week is dat ik een dagje kan samen zij met mijn vriend. En dat neem ik er dan graag van. Ik hoop dat jullie dat niet erg vinden.

No comments:

Post a Comment