Thursday, October 4, 2012

Sweetie Pie.

Sweetie Pie
Bron
Vandaag een artikel over de eerste shower jelly die ik ooit gebruikt heb, in de variant Sweetie Pie.
Zoals je kan zien is de substantie dik, stevig en flubberig. Ik persoonlijk vind het nogal moeilijk om hier een stukje van af te nemen. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon aan mij liggen.
De kleur is donkerpaars met fel blauwe glitters. Heel raar, maar er blijven geen glitters aan je lichaam plakken na de douche. En dat vind ik wel belangrijk, dan weet ik dat ik er niet uitzie als een discobal.

De geur doet me erg denken aan toen ik jong was, samen met mijn nichtjes in de zetel of in de tuin aan het spelen. Toen kregen we altijd van die snoepjes, en die ruiken echt juist het zelfde als deze shower jelly.
Dus als ik onder de douche ga met deze dan roept het heel wat herinneringen op. En dat vind ik best wel fijn.
Het is heel erg zoet naar blauwe bessen, daar moet je wel van houden. Maar ik ben er helemaal weg van.

Wat ik erg fijn vind is dat ik hier geen allergische eczeem aanvallen op krijg. Maar dat mijn huid hier juist erg zacht van word. Natuurlijk moet je van de substantie en de geur wel houden. Maar voor mij werkt het eigelijk heel erg goed. Ik kijk erg uit naar de kerstcollectie van lush want daar zitten naar schijnt ook altijd heel erg leuke shower jelly's bij. Dus daar wil ik zeker eens naar kijken. Hebben jullie al shower jelly's van lush getest? Zo ja , laat het me dan zeker even weten in de comments.

Verkrijgbaar bij Lush voor €5,55 voor 100g.

1 comment:

  1. Ik ben gek van zoete fruitgeurtjes & deze shower jelly lijkt me heerlijk!

    ReplyDelete