Tuesday, October 2, 2012

Lips to thrill

Vandaag heb ik voor jullie een review van de lipstick van h&m in de kleur lips to thrill.
Wel ik hou enorm van donkere lipsticks en zeker rond deze tijd van het jaar. Ik draag het enorm veel en enorm graag. Het geeft me zo een vampire gevoel. En dat straalt zoiets donker en mysterieus uit. En dat vind ik echt heel erg mooi. En ik vind dat het mijn gezicht meer persoonlijkheid heeft.
 De verpakking is echt heel erg mooi en heel erg strak. iets waar mijn oog heel erg op valt , zoals je kan zien zit er in het doosje nog een andere huls. Wel die is gewoon zwart. Want het doosje met de print en de tekst op is gewoon van karton.
 De kleur is heel erg donker en intensief. Heel erg mooi, en je kan de kleur ook heel erg mooi opbouwen. Je kan de kleur dus heel licht aanbrengen mooi ook heel donker. En dan heb ik dus gedaan op de swatch hier boven. Het is wel zo dat de lipstick een heel erg droge structuur heeft en dat hij niet fijn smeert. En hij je lippen ook heel gewoon mat maakt. Je hebt eigelijk niet het gevoel dat je iets op je lippen hebt. En ik vind dat eigelijk heel erg raar gevoel. En daar ben ik dus ook niet zo'n fan van. Voor de rest is deze lipstick zeker fijn. Omdat hij zo droog is van substantie blijft hij heel erg goed zitten. Hij blijft zitten als ik gedronken en gegeten heb, en dat is natuurlijk een groot pluspunt. Ik kan deze lipstick zeker aanraden. Maar het enige nadeel is zeker en vast dat hij heel erg droog is.

Verkrijgbaar bij h&m voor ongeveer €4.


No comments:

Post a Comment