Tuesday, October 2, 2012

My life in the picture #5

Vandaag heb ik een vrij leuke week gehad. Maar ook vrij zwaar. Ik ga jullie vandaag de foto's laten zien die ik de afgelopen week heb genomen met mijn gsm.
Ik vond deze op we heart it , en ik vond het er echt heel erg mooi en leuk uit zien. Niet iets wat ik zelf zal kunnen maar wel heel mooi en speciaal.
Nog steed kan ik mijn foto's niet draaien. Want in mijn mappen staan mijn foto's gewoon goed. Maar hier dus niet. Sorry daar voor. Maar dit is dus mijn eitje in pan, nog niet klaar...
... Maar hier zie je dus mijn ontbijtje klaar! Ziet het er niet lekker uit?!
Ik vind augurken echt lekker en zeker om te snacken, aangezien er geen calorieën in zitten. Had ik ze dus gegeten. Maar aan mijn dikke augurk hing een kleintje, naar mijn interpretatie een siamese augurk.

Deze muts van vans vond ik er erg leuk uit zien voor de broer van mijn vriend, maar jammer genoeg sloeg de prijs een beetje tegen.

Eindelijk heb ik mijn new york schilderij. Ik ben er zo blij mee !

Als middagmaal een donkere boterham met boursin en gerookte zalm. Zo lekker ....!

Dit had mijn mama na gemaakt. Inktvis gevult met  garnalen paprika en  fijne kruiden. Was heel erg lekker!

Wachen op de bus ...

Ik vond deze hond op de affiche van de health city echt zo schattig!

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Spin boven de tafel op het terras van mijn vriend!

Zo dat waren de foto's van mijn week ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. Wel een dag later als voorzien. Maar ik heb het mandag heel erg druk gehad!

No comments:

Post a Comment