Sunday, September 2, 2012

Update #28

Hello there.
Wanneer ik dit artikel typ is het 23:15 en ik moet binne 6 uur en 45 minute opstaan voor mijn eerste dag school. De eerste school dag komt eraan. Ik vind het eigelijk niet erg om terug naar school te gaan. Ik kijk er eigelijk een beetje naar uit. Ik hoop dat het voor jullie ook zo is. Maar ik denk voor de meeste onder ons dat het niet zo is. Ik moet zelf om 9 uur op school zijn en daar tot 12 uur blijven. Valt best mee. Moet om 6 uur opstaan. Maar ik heb wel maar een halve dag school. Hoe zit dat juist bij jullie ?!

Ik ga morgen foto's maken artikels schrijven en vooral plannen plannen plannen. Ik heb mezelf voor genomen vanaf nu veel ordelijker te zijn. En me voor alles geen 100% maar 200% in te zetten. Dus ook voor de site. Het is de afgelopen tijd iets mindet geweest sorry daarvoor. Maar ik denk dat jullie ook wel een beetje weten waarom. Ik hoop ik ieder geval dat iedereen zijn schooljaar goed start.
En dat iedereen dit jaar veel nieuwe mensen leert kennen en veel plezier kan maken!

Xoxo

1 comment: