Friday, August 31, 2012

What's New: Lip Colour Intensifier.

Wieeeeeeeh, Hier ben ik zo blij blij blij blij blij mee! Ik stond echt bijna te dansen in het kruidvat toen de nieuwe collectie er was. De eerste keer toen ik in het kruidvat kwam toen deze collectie er was heb ik eigelijk alleen maar dingen uit de uitverkoop gekocht, en deze. Ik had er echt zoveel van gehoord, en ik was er ook echt heel erg benieuwd naar. Ze werden vergeleken met de popsticks van Maybelline en daar worden ook erg goede dingen over gezegd.
Zoals je kan zien op de foto hier boven kan zien, kan je eigelijk een beetje door de lipstick heen zien.
Heel erg raar, ik vond het eigelijk een beetje dom om een dure vorm hiervan te kopen ( die van maybelinne) terwijl ik wist dat Catrice ook uit kwam met deze (veel goedkopere) versie. Dus heb ik deze de afgelopen tijd voor jullie getest. 
Wel op mijn arm zie je een iets rozigere streep, dat is hij. Hij verkleurd dus, en het is bij iedereen anders.
En dat is het speciale hier aan. Ik vind hem heel erg fijn en heb hem nu standaard in mijn tas. Je kan het prima bij elke look dragen, want hij geeft absoluut geen felle kleur af. Maar geeft wel iets van kleur aan je lippen. Ook laat hij een lief glansje achter. En dat is wat ik leuk vind. 

Wat wel waar is, het is iet wat duurder dan een anders Catrice product. 

Verkrijgbaar bij Kruidvat voor €4,99.

No comments:

Post a Comment