Wednesday, September 26, 2012

Me, myself and i #6

Hello there!
Vanaf vandaag komen de artikels normaal terug online zoals ik zelf gepland had.
Dus vandaag is het woensdag en dan komt er een me, myself and i online. Natuurlijk heb ik niet zoveel meer te vertellen aangezien ik de afgelopen dagen altijd een me, myself and i gemaakt heb.
Maar ik kan jullie natuurlijk wel een paar dingen vertellen. Als eerste is het dus goed nieuws. Ik ben namelijk zo goed als helemaal genezen, en daar ben heel erg blij.

En ik ben dinsdag morgen naar de dermatoloog geweest en ik moet 8, 10 12 oktober naar de dermatoloog voor een test uit te voeren om allergieën uit te testen. Ik zie haarzorg persoonlijk al niet meer zitten. Heel dat gedoe, en ik heb helemaal het gevoel dat ik mijn tijd zit te verdoen op school. En dat is natuurlijk niet de bedoeling denk ik dan. Maar ik weet dus normaal 12 oktober of ik verder mag gaan doen in de richtig haarzorg ja of nee. Natuurlijk moet ik nu op zoek naar een andere school. Mijn eerste keuze gaan naar bio- estethiek, maar het nadeel is dat dat TSO is en ik zit in BSO. Ik en mijn ouders hebben dezelfde gedachten, en dat is dat als je van BSO naar TSO gaat dat je één maal moet blijven zitten en dat je dan TSO kunt volgen. Maar we weten het niet zeker... Als jij hier iets over weetn laat het me dan zeker even weten !

En voor de rest ga ik donderdag een engels filmpje online zetten! Wat denken jullie daar van?
Laat me dat ook zeker weten.


No comments:

Post a Comment