Wednesday, September 26, 2012

Pictures that make me happy.

Vandaag weer eens iets nieuw dat ik heel erg leuk vind. Zoals je in de titel al zag. Foto's die mij blij maken.
Dit soort foto's haal ik hoofdzakelijk van Weheartit.com . Maar als er een foto van een andere site komt zet ik zeker de bron erbij.
J_kmbkfjmec_large
Zon, zee en strand hmmm. Daar word ik echt heel erg blij mee.
Tumblr_matut1thtn1qmtm6to1_500_large
Vuurwerk, ik hou van vuurwerk. Als er vuurwerk is, is er feest. Dus ik hou van vuurwerk!
601498_493235004029551_1365464676_n_large
Ik hou van Pretty Little Liars !
Tumblr_lmfw5ovlsf1qfoemxo1_500_large
Make-up is iets waar ik van houd, dus alles wat met make-up te maken heeft daar houd ik van.

Ik vind het belangrijk om rond een bepaalde tijd foto's te zoeken met dingen er waar jij van houd.
Of zoek leuke foto's van vroeger op waar je goede herinerringen op te halen van vroeger. Ik vind het vooral leuk als ik in een dipje zit. Zodat ik weer even op mijn plaats gezet word en dat ik weer besef dat het leven niet alleen bestaat uit tegenslag. Dus daarom vond ik wel leuk om deze tip even met jullie te delen.
En misschien maak ik er wel een gewoonte van om af en toe foto's te laten zien die ik leuk vind en waar van ik blij word!

No comments:

Post a Comment