Thursday, September 27, 2012

Filmen en bloggen in het engels + ASK YOU'RE QUESTION!

Hello there!
Vandaag weer even een soort van update, zoals jullie weten denk ik erover na om in het engels te gaan bloggen. Wel morgen ga ik dus een filmpje in het engels op nemen, gisteren heb ik het ook gedaan, maar helaas was de kwaliteit heel erg slecht omdat het donker was...
Maar ik vraag me sterk af of jullie het ook een goed idee vinden dat ik in het engels zou gaan bloggen en filmen. Maar voor mij gaat het het grootste deel over de filmpjes !
En dan kan ik als ik wil gewoon zorgen dat er een goede vertaler op mijn site komt te staan dat mensen dus ook gewoon mijn site in het engels kunnen lezen.
De filmpjes gaan denk ik zoiszo in het engels maken, maar er komen natuurlijk ook nog nederlandse filmpjes online.

En zoals de titel van dit artikel ook al zei. ASK YOU'RE QUESTION!
Als je een vraag voor een review, een look of persoonlijke vragen hebt. Dan mag je me zeker stellen.
Ik zie aan mijn statistieken dat deze steeds meer hoger op lopen. Maar ik zie dat niet aan de reactie's jammer genoeg! Dus zeker niet verlegen zijn om een reactie te plaatsen. Je krijgt er ook altijd een antwoord op.

2 comments:

  1. Misschien kan je een tijdje gewoon allebei doen & daarna zelf zien welke van de twee je het leukst vind?
    Ik denk persoonlijk wel dat het makkelijker is om in het nederlands te bloggen, engels is soms wat moeilijker om dingen uit te leggen en er sluipt ook al snel een schrijffoutje tussen.
    Maar in het engels kunnen er natuurlijk ook mensen uit andere landen je blog lezen. :) pfoeh, beslissingen nemen is zo moeilijk!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, morgen komt de eerste engelse video online. Dus vergeet zeker niet een kijkje te nemen. En wat je zegd is een heel goed idee. Ik heb er toch goed over nagedacht. Dus ik ga beginnen met gewoon engelse filmpjes te maken en zien wat dat geeft ! :)

      Delete