Friday, August 10, 2012

Prada Candy au de parfum.

Vandaag dus een review over mijn favoriete parfum, namelijk de Prada Candy au de parfum. Ik kende veel mensen die er razend enthousiast over waren, en ik had er al een paar keer aan gaan ruiken in de Parfumerie. En elke keer opnieuw vond ik de geur gewoon in één woord GEWELDIG! 

Ja, ik heb kleinste flesje dat er te krijgen valt. In een Parfumerie in Spanje was alles aan een 50% denk ik . Want de prijs van dit flesje is normaal rond de €45 à €50 en ik heb het kocht voor een dikke €20. Dus da's een goede deal vond ik. Ik vond het doosje van de parfum er echt zo mooi meisjesachtig schattig en lief uitzien. Dat sprak me ook meteen aan. Met dat roze en de goude details. Dat is echt helemaal mijn ding. 

Het flesje zelf vrij klein. Maar een lekkere grote voor in je handtas te gooien en gewoon overal mee naartoe te nemen. Bij de grotere versie's moet je op dat zwarte ding duwen, maar bij deze versie moet je aan het roze ding met Prada op trekken. En dan trek je de dop eraf. En krijg je gewoon een standaard parfumverstuiver. Die verstuiver vind ik veel handiger als de orginele van de grotere versie's van Prada Candy. 

Maar waarom draag je parfum? Voor de geur natuurlijk laten we daar eens op terug komen. Want dat is eigenlijk het belangrijkste. Het is natuurlijk een zoete geur van snoepjes en bloemen. 
Ik denk dat ik je verder veel moet vertellen als je weet dat de topnoten benjoin de loas, de hartnoten Cocktail van Muskus en de basisnoten een explosie van caramel is. 

Deze parfum is echt mijn favoriet. Ik kan er blijven aan ruiken en ik kan ook naar flesje blijven staren. Het is gewoon een zalig iets, Parfum. Deze kan je krijgen bij de parfumerie. 

No comments:

Post a Comment