Thursday, August 9, 2012

Essence my skin: caring cleansing wipes.

In mijn grote shoplog voor ik naar vertrok liet ik jullie de reinigingsdoekjes van Essence zien. Ik heb ze nu nog eens heel keurig voor jullie getest en vandaag laat ik jullie uitgebreid wat ik er van vind.
Zoals vele onder ons ben ik een fan van de Essence my skin-lijn. Het zijn fijne en goed verzorgende producten. Voor mij werken deze producten. Maar ik denk ook dat het van persoon tot persoon afhangt.
Maar vandaag heb ik het specifiek over de reinigingdoekjes met Granaatappel & Bamboe. Ik heb de kleine handtasversie met 10 doekjes en de grote versie met 25 doekjes. 

Als eerste kan ik jullie vertellen dat de kleine verpakking echt SU-PER handig is voor onderweg. Zo had ik deze gekocht voor naar Spanje te gaan en dan vooral voor als we uitstapjes zouden doen en voor het reizen in de auto, zodat ik me even zou kunnen opfrissen onderweg. Ja echt, deze doekjes zijn superhandig.
Ik had ze heel de vakantie in mijn tas zitten. En jawel ook mijn vriendje gebruikte ze soms... 
De doekjes uit de kleine verpakking zijn dan ook vier keer kleiner dan die van de grote verpakking. Dus het is wel handig, je kan het eventueel als je geen vuilbak in de buurt hebt gewoon even terug in je tas of in je broekzak doen. 

Zoals ik al zei heb ik de doekjes met Granaatappel & Bamboe. Zoals jullie op de foto kunnen zien zijn deze doekjes voor alle huidtypes en zit er geen alcohol in. Dat vind ik bijzonder fijn, want als er alcohol in een product zit. Dan voel ik het meteen, het droogt mijn huid echt ontzettend hard uit. En dat is alles behalve fijn. 

De geur van deze doekjes is zoet maar toch een beetje kruidig. Ook wel vrij sterk. En als je het pakje opendoet, dan verspreidt de geur zich meteen. Voor in de auto is dat iets minder fijn. Maar ze ruiken toch wel erg lekker. Ik ben fan van de geur. Maar ik denk dat je er toch wel een beetje voor moet zijn. 

De doekjes zouden efficiënt het vuil & je waterproof make-up weghalen. En hij zou je haar zacht maken en verzorgen. En ja ik kan je zeggen dat deze doekjes mijn waterproof make-up er prima afhaalt, en dat ik zeker tevreden ben over deze doekjes! Ook de doekjes voelen zacht aan. En doen meteen hun werk. Zodat je niet zult moeten boenen voor je make-up eraf te moeten halen. En dat is voor veel mensen ook wel fijn. 
Het zijn ook één van de weinige reinigingsdoekjes die mij geen roodheid geven. Ik ben hier erg over te spreken. 

Verkrijgbaar bij Kruidvat. De kleine versie is verkrijgbaar voor €0,69 en de grote voor ongeveer €3.



No comments:

Post a Comment