Saturday, August 11, 2012

Essence my skin: soft cleansing gel.

Zoals jullie weten ben ik een fan van de Essence my skin-lijn. En vandaag gaan we het uitgebreid hebben over de zachte reinigingsgel van de limoen & komkommer lijn. Het is een zeer frisse lijn. Die bestemd is voor alle huidtypes. 
Ik gebruik deze gel niet elke dag omdat het dan iets te heftig zou zijn voor mijn huid. Maar één keer per week wanneer ik mezelf helemaal in de watten leg, en de dag waar ik mijn huid een hele oppepper geef. Gebruik ik deze in plaats van mijn normale gelaatverzorgings -routine. 

Het is een zachte reinigingsgel die je huid heel erg diep reinigt en je make-up zorgvuldig weghaalt. 
Deze gel is zeepvrij en is dus goed voor je huid. En je hoeft je dus geen zorgen te maken voor uitdrogingsgevaar, want er zit geen alcohol in dit product. Wat dus ook erg fijn is. 


Het is een product van de lijn met limoen & komkommer. Dus het kan niet anders dan dat dit product lekker fris en zomers ruikt. Voor mij ruikt het zoals alle reinigingsproducten zouden moeten ruiken. 

De structuur is vrij dik, en erg plakkerig. Daarom is het belangrijk dat je, je huid zeker goed vochtig maakt voor je het product aan brengt. Zodat je het goed kan uitsmeren en je gezicht kunt reinigen. 
Meestal gebruik ik deze gel in combinatie met een scrubhandschoen.

Verkrijgbaar bij kruidvat voor ongeveer €4. 

No comments:

Post a Comment