Wednesday, June 13, 2012

What's new?: Une Cream to the powder nude eyeschadow.

Vandaag ga ik jullie weer even bezig houden met een product van Une. Namelijk een cream to the powder oogschaduw. Van de Nude-lijn. Het cosmetica merk Une is het biologische zusje van Bourjois.


Het is dus een cream to the powder oogschaduw. Net zoals de bronzer is het een open schuifbare verpakking, en het blijft dus lastig. Ik zit toch wel regelmatig met mijn vinger in de oogschaduw. En dat is natuurlijk zonde van het product. Deze verpakking is een stuk kleiner dan de verpakking van de bronzer maar heeft het zelfde systeem en ook zit er hier een spiegel aan de boven kant. 
Dit product bevat ook een kwast, maar deze gooi ik gewoon weg. Want dat gebruik ik nooit.
En zeker niet voor een oogschaduw in crème vorm.

De structuur is net zoals de bronzer heel erg romig wanneer je deze aanraakt met je vinger. 
Ik breng deze oogschaduw ook aan met mijn vinger. Gewoon omdat het er zo mooier en toch nog natuurlijker uit ziet. 

De kleur is donder grijs in het potje. Maar heeft mij de eerste keer toch teleurgesteld. Nu ben ik hier erg blij mee. De kleur is vrij sheer. Dus je ziet hem bijna niet. Tuurlijk Marie, het is een nude kleur.
Ik vind fijn hem te gebruiken als ik geen zware make-up of heel erg weinig make-up maar toch iets wil dragen. Maar ook is het fijn om het te gebruiken als een soort van basis. Zodat de grijze of bruine kleur er toch een beetje anders uitziet.

Verkrijgbaar bij DI en Inno Galeria voor ongeveer €10.

No comments:

Post a Comment