Thursday, June 14, 2012

Essence Sun Club Bronzer.

 Vandaag is het nog eens tijd voor een zomers artikel. Ik ga jullie vandaag namelijk wat meer vertellen over de Essence Sun Club bronzer. Een hele fijne maar toch...



Deze bronzer is echt heel erg mooi en ik draag hem met plezier. Je kan meer het lichtere gedeelte gebruiken.
Meer de rozige kleur. Er zit een mooie highlighter in. En heel veel mooi shimmertjes.
Niet dat je er een discobal van gaat lijken. Maar gewoon prima om te gebruiken op je wangen.

Ik heb gewoon een probleem met dit product. Ik weet niet of het gewoon mijn potje is.
Maar zoals je kan zien zijn de verschillende kleuren verdeelt in verschillende reepjes. Die reepjes komen dus los en vallen er gewoon weg uit. Heel erg raar en lastig, want ik kan deze poeder niet in mijn stash leggen want dan is hij vern**kt. En ik kan hem ook niet mee in mijn tas nemen want dan valt hij in stukjes uit elkaar. Alles behalve leuk dus. Maar ik gebruik hem nu gewoon lekker alleen thuis. En hij is mooi.



Ik heb deze poeder in de kleur 01 ibiza sun. Ik persoonlijk heb hem alleen nog maar in deze kleur gezien. 
Op de verpakking staat dat het een bronzer is voor personen met een lichte huid en blonde haren.
Maar ik heb bruine haren en een vrij lichte huid. En jawel hoor, hij staat prachtig. 
En dat doet hij niet alleen bij mij. Ik heb hem ook al gebruikt op mijn vriendinnen.
Die zijn donkerder getint als mij, en daar staat hij ook heel erg mooi.

Verkrijgbaar bij Kruidvat voor ongeveer €3.


No comments:

Post a Comment