Tuesday, June 12, 2012

What's new ?: Une Healthy-sun BB-cream Bronzer.

Twee à drie weken geleden kreeg ik voor het eerst een perspakketje opgestuurd. En dat van het merk Une.
Dat is het biologische zusje van Bourjois.



Vandaag is het eerst artikel dat ik schrijf over deze producten. Ik heb ze de afgelopen tijd veel getest en met plezier gebruikt. En laten we dan zeker beginnen met deze. De Healthy-sun BB-cream bronzer.
Het is niet echt een BB-cream. Want je kan het niet gebruiken over je gehele gezicht. En een  echte BB-cream is in een vloeibare vorm. Ik heb de BB-cream bronzer in de kleur S05. En zoals op de verpakking staat is u water resistant. Dat heb ik niet getest. Maar daar geloof ik ook niet echt in. 

De eerste keer dat ik het zag vond ik het eruit zien als een gewoon openklapbaar spiegeltje ofzoiets. 
Maar dan kwam ik tot de ontdekking dat je het eigenlijk moest open schuiven in plaats van open plooien.
Op zich is het wel handig. Maar ook komen er zo'n paar lastige dingen met mee, zoals als je het te wild open doen, dan schuif je makkelijk uit en dan zit je met je vinger is het product. Of hij schiet open in je tas. 
En zo veel van die andere dingen. Dat is een klein nadeel. Maar het is wel handig omdat er toch wel een grote spiegel aanwezig is op de verpakking.

Het is dus een bronzer zoals ik eerder al vertelde. Hij is dus bruin. Maar hij neigt zeker naar het oranje toe.
Maar zolang je er niet te veel in overdrijft, en je product goed beheerst en goed uitwerkt. Vormt dat zelden of geen probleem. 

De laatste tijd heb ik deze bronzer regelmatig gebruikt. Ik ben er heel erg tevreden over. En een bronzer om deze die cream to the powder is, is altijd fijn en zeker voor de zomer.
Ik breng hem meestal aan met mijn vingers omdat zo je product beter versmelt in je huid met je lichaamswarmte. En ook gebruik ik hem het meest om te contouren en om er gewoon wat gezonder en bruiner uit te zien. 

Verkrijgbaar bij DI of Inno Galeria voor ongeveer €16

No comments:

Post a Comment