Tuesday, June 26, 2012

Une: Radiance Renew - Night & Day cleansing gel.

Ik vertelde jullie een tijdje geleden dat ik een perspakketje ontvangen had van Une Beauty.
Ik heb al over twee producten van dit merk een review geschreven.
En deze bevielen me dan ook erg goed. Nu zat er in het perspakket ook een cleanser voor je gezicht.

Heel erg leuk. Ik heb mijn gezichtroutine aangepast om deze te kunnen gebruiken.
En ik ben daar erg tevreden over. Ik gebruik hem om de andere dag in de morgen.
Hij zorgt ervoor dat mijn huidje fris, proper en gezond een voelt. 

Het is dus in een gel-vorm, en niet in een crème-vorm. Dat vond ik zelf een beetje raar. 
Het is lang geleden dat ik nog eens een cleansing gel gebruikt. 
En ik was eigenlijk vergeten hoe fijn het wel niet werkt. Ik vind het heel erg fijn dus. 

Gebruik: Ik maak mijn gezicht eerst even nat met een water-spray. En daarna breng ik het product aan op mijn gezicht. Ik masseer het gedurende twee minuten in en laat het dan ook nog een minuut of twee gewoon in trekken. Ik persoonlijk vind het wel fijn dat het product een beetje schuimvorming krijgt wanneer je het in masseert. Maar dat is persoonlijk denk ik . En om het product eraf te halen vind ik het fijn om een wattenschijfje te bevochtigen en zo het gezicht product vrij te maken. 

Na het afhalen van de cleanser voelt mijn gezicht zacht en proper. 
En het is niet dat rare propere gevoel. Maar het is dat ene hele leuke en aangename gevoel waarover we allemaal heel blij  mee zijn! 

Verkrijgbaar bij Inno Galeria & DI voor ongeveer €16.



















No comments:

Post a Comment