Wednesday, June 20, 2012

Update #23

Very long time ago i post a update .
Sorry girls. Ja het is erg lang geleden dat ik nog eens iets gepost heb op de website.
Het ging namelijk niet zo goed met mij. Ik heb nog steeds enorm veel last van de klierkoorts.
En ik heb het enorm moeilijk gehad met mezelf. Ik ben er na een dikke week weer helemaal klaar voor.
Ik heb een heleboel peptalks en complimentjes gekregen. Ook ben ik naar de kapper geweest.
En dat alles heeft me een enorme energieboost gegeven...

De vakantie staat ook voor de deur.
ik moet woensdag donderdag en vrijdag nog naar school en de normale lessen volgen.
Maandag moet ik van half negen tot tien naar school en vrijdag van tien tot twaalf.
En dan heb ik dus vakantie! :D

Ik ben zoals je misschien al hebt kunnen lezen een very lucky girl.
Ik heb namelijk geen examens gehad. Dat is wel erg fijn. Want dan zit je niet met veel stress en al dat leren.
Voor de mensen die wel examens hebben.
Ik hoop dat het gelukt is. En nog veel succes!

Lots of Love , Marie, Divastijl!

No comments:

Post a Comment