Wednesday, June 27, 2012

Lush: beach bars

Een tijdje geleden ging ik nog eens langs bij Lush. Ik had een deel van mijn bad-stash opgemaakt en ik vond dat het hoog nodig tijd was dat ik nog eens een paar dingetjes van Lush in zou slagen. 
Dus vond ik deze duo van zeepjes wel een leuk idee.
Ik heb gekozen voor de beach bars van Lush . Dat is dus een pakketje van 100 g Sea vegetable en 100 g sandstone. Dat zijn dus twee zeer lekkere zomerse frisse zepen.

Sea Vegetable is de blauwe zeep. Dat is een zeep die gemaakt is van zeewier, lavendel en grofzeezout.
Gelukkig leuk het deze zeep niet te stoer of niet te truttig. Gewoon juist, zodat iedereen hem kan gebruiken . 
Hij zou je helpen bij een rode en geirriteerde huid. En ik kan je zeggen dat het echt zo is.
Ik heb namelijk heel erg veel last van eczeem. En ik voel wel heel erg duidelijk dat mijn huid hier goed op reageert en dat mijn eczeem hier minder van word en mijn huid voelt ook zachter aan. 


Sandstone is dus de gele zeep. Is vooral gemaakt om te scrubben denk ik.
Er zit namelijk zand in maar dat kon je al wel uit de naam afleiden denk ik. Ik vind het een heel erg leuk zeep waar mee je lekker en snel kan scrubben en wassen. Deze ruikt lekker fris naar citrusvruchten vind ik dan toch. Ik ben heel erg slecht in geuren omschrijven. Maar hij ruikt heel erg fris en lekker zomers. 
Ook deze laat mijn huid lekker zacht en proper aan voelen, en dat is wat een zeep moet doen. Toch ? 


Verkrijgbaar bij Lush voor €9,95


1 comment: