Tuesday, May 8, 2012

Update #17

Hello there! Vandaag opnieuw een update. Sorry voor de vele updates van de laatste tijd. Maar je kent de reden wel voor een groot deel. Een kapotte laptop... Maar als je me volgt op twister. Dan heb je zeker ook al gelezen dat ik heel erg ziek ben, al een hele lange week. NOt good. Ikben gisteren naar school vertrokken, Maar ben terug nar huis gekoen omdat het me niet lukte op een normale manier les te volgen omdat ik hoge koorts had. Toen ik thuis kwam moest ik naar de dokter en die zei me dat ik een keelontsteking luchtpijpontsteking neusontsteking en een griep had die in de loop van deze week nog veel heviger zou gaan worden. De griep is deze nacht goed in actie geschoten als je het mij vraagt. Ook word er zoals jullie in mijn vorige update hebben kunnen lezen aan mijn nieuwe kamer gewerkt. Dat vind ik dan weer een groot pluspunt en dat laakt mij erg blij. Het enige jammere dat ik moet zeggen is dat ik geen voor en na zal kunnen laken omdat ik echt te ziek was om een voor te filmen. Maar ik ga proberen om straks toch zeker een tussen te filmen hoe dat het er nu uit ziet. Ik hoop dat dat me gaat lukken. Omdat ik zo snel moe ben. Kan ik niet beloven. Maar als heel mijn kamer af is. Komt er zeker een roomtour. Sorry voor de weinige reviews. Ik werk er aan. Maar nu is het gewoon een beetje moeilijk met mijn ziekte. Lots of Love, Divastijl.

No comments:

Post a Comment