Monday, May 7, 2012

Favorite Music @ the moment #1

Hello there! Vandaag nog eens een update. Het laptop probleem is nog steeds net op gelost. Maar daar zal je niets meer van merken. Ik heb thuis verschillende laptops en pc's die ik la n gebruiken. Foto's zullen mooi zijn. Maar ze zullen niet meer bewerkt zijn. Maar dan weet je dat al. De avond dat ik deze update maak, ben ik ziek. Heel erg ziek zelfs. Ik zit in de zetel met 38° koorts een keel en oor ontsteking. Geen pretje dus. Morgen. Zondag dus moet ik heel mijn kamer opruimen. Mijn kasten helemaal leegmaken, etc etc etc. Maandag word mijn kamer geschilderd en komen in de loop van de week mijn. Nieuwe meubels. Morgen neem ik ook foto's van hoe mijn kamer er voor en na uitziet. En misschien zelfs een filmpje. Maar dat hangt af van hoe ik mezelf voel. ik hoop dat het met jullie beter gaat als met mij. Dit was mijn update. Ik hoop dat jullie het wat vinden. En tot de volgende keer! x Lots of Love, Divastijl!

No comments:

Post a Comment