Thursday, May 10, 2012

Update #18

Hello there!
Vandaag weer een update!
WEER een update... Sorry girls.
Maar het lukte me gewoon niet om uit mijn zeteltje te komen de afgelopen week.
Nu is het nog steeds moeilijk, maar het gaat op zich al wel een stuk beter.



















Zoals de meeste onder jullie wel zullen weten ben ik echt enorm ziek geweest de afgelopen week..
Maar er is ook het één en ander veranderd.
Namelijk mijn kamer. Het eigelijke plan was dus om een voor en een na te maken voor jullie.
Maar dat is me helaas niet gelukt.
Voor ik het goed en wel besefte werd ik heel erg ziek en was mij kamer helemaal klaar.

Ik heb geprobeerd een voor te maken. Maar ik vond de moed gewoon niet om recht te staan.
Nog steeds. Als ik me recht zet, en ik zet tien stappen. Dan ben ik gelijk helemaal buiten en adem en sta ik te trillen op mijn  benen omdat ik zo moe ben.
Dat is natuurlijk minder fijn.

Vandaag zijn we donderdag. Mijn kamer is vanaf deze morgen officieel leefbaar verklaard.
Er moeten natuurlijk nog een paar dingen worden toegevoegd.
Maar als dat alles klaar is. Dan komt er zeker een room-tour.

Ik wil ook even zeggen. Verwacht de komende dagen nog geen mega-artikels of reviews van wow in you're face groot. Want daar ben ik nog even niet aan toe.
Ik ben nog rustig verder aan het genezen. En ik moet gewoon terug rustig opstarten.
Ik hoop dat jullie dat begrijpen !

x Lots of Love, Divastijl!

No comments:

Post a Comment